Že já se vždycky nechám ukecat na nějakou blbost. V říjnu 2011 mi volá paní z České spořitelny (nebo Kooperativy jestli bych si nechtěl pojistit svoji kreditní kartu. Už jsem jí chtěl odmítnout s tím, že tam stejně nic nemám, ale její věta "Pane Mařák, my vám ale nahradíme i ukradený telefon, aby jste si pak nemusel kupovat nějakou levnou šitku!", mě přesvědčila (do teď nevím jak věděla že mám smartphone).
Ani né týden na to mi z účtu odečetli roční poplatek 780Kč,- a tím jsem to považoval za vyřízené. Nicméně 1.2.2012 koukám na výpis z účtu a odečteno dalších 780Kč,-. Chvíli přemýšlím, jestli jsem nekývl na nějaké čtvrtletní cosi, pak ale po důkladném prozkoumání Podmínek kde se píše, že je to roční poplatek jsem vyrazil do banky.
V bance na přepážce se chvíli holky radili čím by to mohlo být a nakonec z nich vylezlo, že jsem měl smůlu a nechal jsem si to udělat 4 měsíce před koncem roku mé kreditní karty (to je měsíc založení karty) a nic s tím nenadělám. 7.2 Pokud vzniklo pojištění po převzetí karty držitelem karty, odpovídá výše běžného pojistného pojistnému za celé pojistné období. Pokud pojištění zanikne před koncem pojistného období, náleží pojistiteli pojistné až do konce tohoto pojistného období.
Dále když si teď pročítám ty podmínky stojí za zmínku, že vám mobil proplatí jedině, když není starší než dva roky což vám taky při telefonickém sjednávání smlouvy neřeknou!
Každopádně teď už to nechám, protože kdybych to zrušil, tak mi zaručeně někdo peněženku ukradne, ale příští leden, pokud nebude konec světa to zruším.
Ani né týden na to mi z účtu odečetli roční poplatek 780Kč,- a tím jsem to považoval za vyřízené. Nicméně 1.2.2012 koukám na výpis z účtu a odečteno dalších 780Kč,-. Chvíli přemýšlím, jestli jsem nekývl na nějaké čtvrtletní cosi, pak ale po důkladném prozkoumání Podmínek kde se píše, že je to roční poplatek jsem vyrazil do banky.
V bance na přepážce se chvíli holky radili čím by to mohlo být a nakonec z nich vylezlo, že jsem měl smůlu a nechal jsem si to udělat 4 měsíce před koncem roku mé kreditní karty (to je měsíc založení karty) a nic s tím nenadělám. 7.2 Pokud vzniklo pojištění po převzetí karty držitelem karty, odpovídá výše běžného pojistného pojistnému za celé pojistné období. Pokud pojištění zanikne před koncem pojistného období, náleží pojistiteli pojistné až do konce tohoto pojistného období.
Dále když si teď pročítám ty podmínky stojí za zmínku, že vám mobil proplatí jedině, když není starší než dva roky což vám taky při telefonickém sjednávání smlouvy neřeknou!
Každopádně teď už to nechám, protože kdybych to zrušil, tak mi zaručeně někdo peněženku ukradne, ale příští leden, pokud nebude konec světa to zruším.
Comments
Post a Comment